Na een welverdiende zomervakantie zijn we ook bij de horeca ook begonnen met de voorbereidingen voor het Winterfestijn. Dit jaar zijn we er van zaterdag 14 december 2013 tot en met zondag 5 januari 2014.
Begin oktober hebben de Batsers en HCOB het eerste ”werk”overleg gehad. Hoe gaan we het dit jaar aanpakken? Wat moeten we allemaal regelen? Wie regelt wat?
Dit jaar hebben we ervoor gekozen om de indeling van het barpersoneel anders aan te pakken. De eerste week zullen vrijwilligers van HCOB de bar bemannen. De tweede week zijn de Batsers aan de beurt. En de huiskamervraag voor deze week : Hoe doen we het de derde week? Heef u een goede oplossing? Mail deze dan naar managers@winterfestijnoverbetuwe.nl
Onder de goede inzendingen verloten we een pot augurken.
Verder zijn er al verschillende afspraken gemaakt met onze vaste leveranciers: de Sligro en C1000. Over de aankleding van het “winterfestijncafé” wordt alweer nagedacht. Een groep jonge enthousiaste Batsers is bezig om weer de steigerhouten statafels te maken bij onze vaste aannemer Joop J. te E, en de programmacommissie heeft voor een gevarieerd programma gezorgd.
Kortom er wordt alweer hard gewerkt om er weer een leuk en gezellig Winterfestijn van te maken.
Langs deze weg nodig ik iedereen uit om een keer het winterfestijn te bezoeken, als het niet is om te schaatsen, dan wel om gezellig wat te drinken in ons winterfestijncafé.
Met vriendelijke groet,
John van Elk
Manager Horeca Winterfestijnoverbetuwe